گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

Invisible Secrets 4.6

اینم نرم افزاری می باشد که به وسیله آن شما قادر به Encrypt کردن فایل ها و یا در اصطلاح پنهان سازی و کد کردن فایل ها می باشید تا بدین شکل مانع از دسترسی دیگر افراد به فایل های خود شوید.

Invisible Secrets 4.6

دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

DJ Music Mixer v3.5

اینم  نرم افزاری می باشد که همان طور از نام آن مشخص است برای ترکیب و MIX آهنگ ها طراحی شده است. در این نرم افزار کاربران قادرند تا با ابزارهای مختلف اقدام به ساخت و ترکیب آهنگ های مورد علاقه نمایند و یا تغییراتی را بر روی آن ها اعمال نمایند.

DJ Music Mixer v3.5

دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

NoteBurner v2.16

اینم برنامه ای می باشد که به کمک آن کاربران قادرند تا فایل های حفاظت شده را از روی دیسک های یاد شده بر روی دیگر حافظه های جانبی کپی نمایند. این نرم افزار قابلیت ذخیره سازی فرمت های یاد شده در بالا ( M4P, M4A, WMA, M4B ) را به فرمت های دیگری نظیر WMA, MP3, rax, MP4, WAV, RA, snd, OGG, aif برخوردار می باشد. دانلود در ادامه مطلب.

NoteBurner v2.16

ادامه مطلب ...

شناسایی چندین حفره در Symantec Backup Exec

کارشناسان از شناسایی چندین آسیب پذیری برای Symantec Backup Exec در سرورهای ویندوز خبر می دهند که از آنها می توان برای دسترسی و نفوذ غیرمجاز و رونویسی دلخواه فایل استفاده کرد. این نواقص امنیتی که به تشخیص کارشناسان حائز رتبه "نیمه خطرناک" شده است، ریسک استفاده از برنامه های Symantec Backup Exec for Windows Servers 11.x و Symantec Backup Exec for Windows Servers 12.x را افزایش داده است. شایان ذکر است Backup Exec یک نرم افزار پشتیبان گیری از اطلاعات می باشد که توسط شرکت سیمانتک عرضه می گردد.

وصله اصلاحی اکسل باعث بروز خطا در نتایج محاسبات می گردد!

مایکروسافت چندی پیش با ارائه یک وصله اصلاحی (patch)، سعی داشت حفره اکسل 2003 را پوشش دهد اما گزارش های اخیر حاکی از آن است که این وصله خود به یک معضل برای کاربران اکسل تبدیل شده است چرا که استفاده از آن باعث می شود نتایج برخی محاسبات، مخدوش و به صورت اشتباه برگردانده شود! بیل سیسک، یکی از مدیران امنیتی مایکروسافت در یک بیانیه اضطراری که پنجشنبه منتشر شد، گفت: وصله اصلاحی MS08-014 باعث بروز خطا در آن دسته از محاسبات اکسل می شود که از Real Time Data استفاده می کند. این مشکل دامنگیر سرویس پک 2 و 3 اکسل 2003 شده است. به نظر می رسد مشکلات امنیتی مایکروسافت - که میلیون ها کاربر را در سراسر جهان تهدید می کند - کماکان مسئله ای بغرنج و حائز اهمیت بشمار می رود و ذهن بسیاری از کاربران و کارشناسان امنیتی را به خود مشغول کرده است.

Britney Spears-Blackout [2007][CD+SkidVid_XviD+Cov]192Kbps

اینم یک آلبوم از اسپیر. البته کمی قدیمی شده اما هنوز هم ارزش داره اون هایی که گوش نکردن گوش بدن. این آلبوم ۲۹ اکتبر ۲۰۰۷ در انگلستان پخش شد و شامل این آهنگ ها +‌ یک تصویری هست:

Tracks:
01  Gimme More
02  Piece Of Me
03  Radar
04  Break The Ice
05  Heaven On Earth
06  Get Naked [I Got A Plan]
07  Freakshow
08  Toy Soldier
09  Hot As Ice
10  Ooh Ooh Baby
11  Perfect Lover
12  Why Should I Be Sad

THE VIDEO [XviD SkidVid]

ادامه مطلب ...

Website X5 Designer 5.0.9

نرم افزاری می باشد که این توان را در اختیار شما قرار می دهد که در کوتاه ترین زمان و با استفاده از Wizard برنامه در 5 مرحله یک وب سایت کامل طراحی کنید. این برنامه دارای 43 قالب مختلف جهت ساخت وب سایت می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت Incomedia می باشد.

Website X5 Designer 5.0.9

دانلود 

ادامه مطلب ...

مایکروسافت: به روز رسانی سیمانتک موجب بروز

شاید بتوان گفت صفحه آبی مرگ یا Blue Screen of Death یکی از بدترین خطاهایی است که یک کابر سیستم عامل ویندوز می تواند با آن مواجه شود.

ادامه مطلب ...

WinZip 11 Pro

اینم از نسخه جدید این نرم افزار می باشد که یکی از قدیمی ترین ابزارها در زمینه فشرده سازی فایل و ساخت فایل های آرشیو می باشد. این نرم افزار از انواع فرمت های مختلف به منظور ساخت و اجرای فایل های فشرده و آرشیوی پشتیبانی می کند.

WinZip 11 Pro

دانلود ۹.۱۶ مگابایت

Privacy Shield v3.0.67

اینم نرم افزاری است که شما به کمک آن می توانید فایل های اضافی و مختلفی که در پوشه های temp مرورگر و دیگر قسمت های مربوطه ذخیره شده اند را از بین برده و سرعت مرورگر را افزایش دهید.

Privacy Shield v3.0.67

دانلود